Przejdź do głównej zawartości

Cel: Zbieram informację na temat pszczół.

                                                                 W klasie                                    5 maja 2020r.

Cel: Zbieram informację na temat pszczół.

Kryteria sukcesu:
1. Tworzę rodzinę wyrazu "pszczoła".
2. Opisuję budowę pszczoły.
3. Wymieniam etapy powstawania miodu.
4. Utrwalam zasadę ortograficzną.



"Jestem bardzo pracowita
i gdy kwiecie już zakwita,
szybko z ula wylatuję,
bo z daleka łąkę czuję."



Pszczoła miodna to bardzo pożyteczny owad. Zbiera nektar i pyłek z kwiatów, potrzebny do produkcji miodu.    (*zapisz w zeszycie)



Budowa pszczoły



Zad. 1

W zeszycie tworzę mapę myśli z wyrazem PSZCZOŁA (ul, pasieka, pszczelarz, wosk, plaster miodu, owad, rój).


Zad. 2


Pszczelą rodzinę nazywamy rojem. Należą do niej: (*zapisz w zeszycie)
-królowa
-robotnice
-trutnie.


Zad. 3

Zapamiętaj!

Wyrazy należące do rodziny "pszczoła" np. pszczelarz, pszczelarstwo, pszczeli to wyjątki - po p piszmy w nich sz.


Podręcznik str. 28,29
Ćwiczenie str. 38,39,40,41


Dla chętnych!



MATEMATYKA

Cel: Utrwalam mnożenie i dzielenie.

Podręcznik str. 47
Ćwiczenie str. 55

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Spokojnie :) Zgodnie z naszymi ustaleniami, zapisz tyle, ile dasz radę. Najważniejsze, by zapisać cel lekcji i kryteria - pozostałe wiadomości można uzupełnić później.

      Usuń
  2. 👍👍👍Super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz