W klasie 19 maja 2020r.
Cel: Poznaję kolejność wykonywania działań.
Zapamiętaj!
Jeżeli w działaniu :
1. jest tylko dodawanie to możemy wykonać dodawanie w dowolnej kolejności, tak jak nam wygodniej
np. 2+6+4 = 8+4 = 12 lub 2+6+4= 2+10 = 12
2. jest tylko odejmowanie to wykonujemy obliczenia po kolei
np. 20-3-2 = 17-2= 15
3. jest nawias to wykonujemy najpierw obliczenie w nawiasie
np. 20 - (3+2) = 20 - 5=15
Zad. 1
(4+2) x 3 =
100 - (81:9) =
Zad. 2
Zad. 3
*W domu
J. POLSKI
Ćwiczenie str. 57 oraz recytacja wiersza
Cel: Poznaję kolejność wykonywania działań.
Wszyscy to już wiedzą w naszej mądrej klasie,
że najpierw robimy działanie w nawiasie 😁 (*zapisz w zeszycie)
Jeżeli w działaniu :
1. jest tylko dodawanie to możemy wykonać dodawanie w dowolnej kolejności, tak jak nam wygodniej
np. 2+6+4 = 8+4 = 12 lub 2+6+4= 2+10 = 12
2. jest tylko odejmowanie to wykonujemy obliczenia po kolei
np. 20-3-2 = 17-2= 15
3. jest nawias to wykonujemy najpierw obliczenie w nawiasie
np. 20 - (3+2) = 20 - 5=15
Zad. 1
12 + (3x2) =
(25-5) + 7 =
(2x5) - 3 =
86 - (4:2) =
36 + (5x5) =
100 - (81:9) =
Zad. 2
Zad. 3
*W domu
J. POLSKI
Ćwiczenie str. 57 oraz recytacja wiersza
Już się biorę do pracy :)
OdpowiedzUsuńxzzxx
OdpowiedzUsuńJa też
OdpowiedzUsuńBrawo dzieciaki :)
OdpowiedzUsuń