W klasie 15 maja 2020r.
Cel: Opisuję swoją niezwykłą wyspę.
Kryteria sukcesu:
1. Opisuję życie na wyspach Bergamutach.
2. Stawiam przecinki przy wyliczaniu.
3. Tworzę opis swojej wyspy.
Zapamiętaj! (zapisz w zeszycie)
Przy wyliczaniu, stawiamy przecinki.
np. Kasia bardzo lubi koty, psy, chomiki, koniki i żółwie.
NaCoBeZu - opis wyspy:
1. Jak nazywa się Twoja wyspa i gdzie się znajduje?
2. Jak wygląda Twoja wyspa i kto na niej mieszka?
3. Co podoba Ci się najbardziej w tej wyspie?
*pamiętam o akapitach
Podręcznik str. 37
Ćwiczenie str. 50,51
*W domu
Przepisz swój opis wyspy w dostępnym edytorze tekstu np. Word. W programie Paint wykonaj ilustrację i prześlij na mojego maila do środy 20 maja 😊
MATEMATYKA
Cel: Dokonuję obliczeń długości.
Cel: Opisuję swoją niezwykłą wyspę.
Kryteria sukcesu:
1. Opisuję życie na wyspach Bergamutach.
2. Stawiam przecinki przy wyliczaniu.
3. Tworzę opis swojej wyspy.
Zapamiętaj! (zapisz w zeszycie)
Przy wyliczaniu, stawiamy przecinki.
np. Kasia bardzo lubi koty, psy, chomiki, koniki i żółwie.
1. Jak nazywa się Twoja wyspa i gdzie się znajduje?
2. Jak wygląda Twoja wyspa i kto na niej mieszka?
3. Co podoba Ci się najbardziej w tej wyspie?
*pamiętam o akapitach
Podręcznik str. 37
Ćwiczenie str. 50,51
*W domu
Przepisz swój opis wyspy w dostępnym edytorze tekstu np. Word. W programie Paint wykonaj ilustrację i prześlij na mojego maila do środy 20 maja 😊
MATEMATYKA
Cel: Dokonuję obliczeń długości.
Zapamiętaj! (*zapisz w zeszycie)
100 cm = 1 metr
100cm = 1m
Podręcznik str. 53,54,55
Ćwiczenie str.62
Dla chętnych!
Zapisane😁😎😀
OdpowiedzUsuńfajny temat
OdpowiedzUsuń