W klasie 29 maja 2020r.
Cel: Dowiem się, co to jest poczucie własnej wartości.
Kryteria sukcesu:
1. Wyjaśniam określenie "poczucie własnej wartości".
2. Opisuję swoje mocne strony (zdolności, talenty).
3. Uzupełniam dyktando z ó / u.
Poczucie własnej wartości to dobre myślenie o samym sobie,
znajomość swoich mocnych stron i wiara we własne siły. (do zeszytu)
Pamiętaj! Warto być przyjacielem samego siebie i znać swoje dobre strony.
Zad. 1
Jakie są Twoje mocne strony? W czym jesteś dobry?
Stwórz w zeszycie mapkę myśli na temat samego siebie MOJE MOCNE STRONY 😏
Zad. 2
Zad. 3
Podręcznik str. 41
Ćwiczenie str. 56
*W domu
Zostań aktorem i malarzem 😁
1. Nagraj audio swój fragment bajki (teksty przesłane na klasowego maila).
2. Wykonaj do niego ilustrację (technika dowolna).
Uwaga! wyślij wykonane zadania 1go czerwca.
Dla chętnych!
MATEMATYKA
Cel: Rozwiązuję zadania z treścią.
Rozwiąż zadania według schematu:
Dane:
Pytanie:
Obliczenie:
Odpowiedź:
1. W jednej skrzyni było 22 kg winogron, a w drugiej o 6 kg więcej. Ile kilogramów winogron było w obu skrzyniach?
2. Z pola zebrano dwa kosze ziemniaków. W jednym koszu było 30 kg ziemniaków, a w drugim o 4 kg mniej. Ile kilogramów ziemniaków było w obu koszach?
3. Miłosz chce kupić hulajnogę za 37 zł i klaser za 21 zł. Ma 50 zł. O ile złotych powinien poprosić mamę, by zrealizować zaplanowane zakupy?
4. Piekarz miał w zapasie 60 kg mąki. Jednego dnia zużył 17 kg mąki, a drugiego 30 kg. Ile kilogramów mąki zostało piekarzowi?
5. Ogrodnik posadził 39 krokusów i o 25 więcej tulipanów. Ile tulipanów posadził ogrodnik?
6. Ola ma 12 lat. Jej siostra Basia jest od niej o 3 lata młodsza. Ile lat ma Basia?
Komentarze
Prześlij komentarz