Przejdź do głównej zawartości

Cel: Dowiem się, co to jest poczucie własnej wartości.

                                 W klasie                               29 maja 2020r.

Cel: Dowiem się, co to jest poczucie własnej wartości.

Kryteria sukcesu:
1. Wyjaśniam określenie "poczucie własnej wartości".
2. Opisuję swoje mocne strony (zdolności, talenty).
3. Uzupełniam dyktando z ó / u. 


Poczucie własnej wartości to dobre myślenie o samym sobie, 
znajomość swoich mocnych stron i wiara we własne siły.    (do zeszytu)




Pamiętaj! Warto być przyjacielem samego siebie i znać swoje dobre strony.


Zad. 1

Jakie są Twoje mocne strony? W czym jesteś dobry? 
Stwórz w zeszycie mapkę myśli na temat samego siebie MOJE MOCNE STRONY 😏

Zad. 2
Zad. 3



Podręcznik str. 41
Ćwiczenie str. 56


*W domu

Zostań aktorem i malarzem 😁
1. Nagraj audio swój fragment bajki (teksty przesłane na klasowego maila).
2. Wykonaj do niego ilustrację (technika dowolna).

Uwaga! wyślij wykonane zadania 1go czerwca. 


Dla chętnych!


MATEMATYKA

Cel: Rozwiązuję zadania z treścią.


Rozwiąż zadania według schematu:

Dane:
Pytanie:
Obliczenie:
Odpowiedź:        
1. W jednej skrzyni było 22 kg winogron, a w drugiej o 6 kg więcej. Ile kilogramów winogron było w obu skrzyniach?

2. Z pola zebrano dwa kosze ziemniaków. W jednym koszu było 30 kg ziemniaków, a w drugim o 4 kg mniej. Ile kilogramów ziemniaków było w obu koszach?

3. Miłosz chce kupić hulajnogę za 37 zł i klaser za 21 zł. Ma 50 zł. O ile złotych powinien poprosić mamę, by zrealizować zaplanowane zakupy?

4. Piekarz miał w zapasie 60 kg mąki. Jednego dnia zużył 17 kg mąki, a drugiego 30 kg. Ile kilogramów mąki zostało piekarzowi?


5. Ogrodnik posadził 39 krokusów i o 25 więcej tulipanów. Ile tulipanów posadził ogrodnik?

6. Ola ma 12 lat. Jej siostra Basia jest od niej o 3 lata młodsza. Ile lat ma Basia?





Dla chętnych!



Komentarze