W klasie 24 kwietnia 2020r.
Cel: Poznaję życie na wsi.
Kryteria sukcesu:
1. Opowiadam o życiu na wsi.
2. Wymieniam produkty zbożowe
i wskazuję z jakiego zboża powstały.
3. Zapisuję czasowniki w odpowiedniej formie.
4. Utrwalam wyrazy z "rz".
Zad. 1
Wykonaj w zeszycie mapę myśli "ZBOŻA" (pszenica -chleb,bułki, ciasta,makarony; żyto-pieczywo, makarony; owies-płatki owsiane; jęczmień-kasza; kukurydza-mąka,płatki)
Zad. 2
Zapisz w zeszycie w ramce ważną informację!
W wyrazie pszenica po p piszemy sz. Ten wyraz to wyjątek!
Podręcznik str. 16,17,18,19
Ćwiczenie str. 16,17,18
*W domu:
Na podstawie tekstu napisz krótkie opowiadanie o przygodzie dziewczynki z kurami 🐓🐓🐓.
Pamiętaj --> NaCoBeZu - wczorajsza lekcja. Wykonaj zdjęcie kartki zeszytu i prześlij na mojego maila. Może wykonasz również ilustrację? Czekam do wtorku 28 kwietnia 💛
Aby łatwiej było Ci wykonać to zadanie, oto kilka przykładów:
*Był ciepły, wiosenny dzień/ był upalny, letni poranek...
*......odwiedziła swoich dziadków na wsi / spędzała weekend u dziadków na wsi.
*......gospodarstwo bardzo podobało się dziewczynce.
*....postanowiła/chciała pomóc dziadkowi w kurniku.
*Kiedy dziewczynka szukała jajek, spostrzegła, że kurnik jest pusty.
*Nagle Kasia zobaczyła, że....
*....okazało się, że wszystkie kury uciekły!
*Okazało się, że przez przypadek dziewczynka zostawiła uchylone drzwi kurnika.
*....wspólnie z dziadkiem całe popołudnie spędzili na szukaniu kur.
*....obiecała sobie, że następnym razem będzie bardziej uważna.
Dla chętnych!
MATEMATYKA
Cel: Obliczam różnicę i sprawdzam za pomocą dodawania.
Podręcznik str. 42,43
Ćwiczenie str. 50
*W domu
gra matematyczna - ćwiczenie str. 52
Uuuuuuu, sporo
OdpowiedzUsuńSpokojnie Ignasiu, dasz sobie radę :)
OdpowiedzUsuń