W klasie 16 kwietnia 2020r.
Cel: Poznaję wiosenne prace w polu i ogrodzie.
Kryteria sukcesu:
1. Wymieniam etapy powstawania owocu na drzewie.
2. Opisuje wiosenne prace w polu i ogrodzie.
3. Nazywam narzędzia ogrodnicze.
4. Zapisuje wyrazy z rz.
Od kwiatu do owocu
1. pąki kwiatowe otwierają się
2. pszczoły zapylają kwiaty drzewa
3. zapylone kwiaty zakwitają i zamieniają się w owoce
4. młode owoce są małe i zielone
5. wiosną i latem owoce dojrzewają w słońcu
6. zbiory owoców następują latem lub jesienią
Zad. 1
Napisz w zeszycie mapę myśli z wiosennymi pracami w polu i ogrodzie (oranie, bronowanie, sianie, sadzenie, nawożenie).
Zad. 2
Powiedz, do czego służą te narzędzia ogrodnicze.
Zapamietaj!
Po spółgłoskach d i t piszemy "rz".
np. drzwi, patrzy, trzyma, trzeba, modrzew, Andrzej, trzmiel
*Praca plastyczna (podręcznik str. 70, zad. 3) - wykonaj, zrób zdjęcie i wyślij do mnie na maila do poniedziałku 20 kwietnia 😃
Podręcznik str. 70,71,72,73
Ćwiczenie str. 76,77,78,79
Dla chętnych!
*jeżeli wykonasz dodatkowe karty pracy, schowaj je w teczkę. Każda karta to 1 punkt. Powodzenia!
Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńŚwietnie napisany artykuł.
OdpowiedzUsuńŚwietnie napisany artykuł.
OdpowiedzUsuńŚwietnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.
OdpowiedzUsuńBardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.
OdpowiedzUsuń