Przejdź do głównej zawartości

Cel: Poznaję wiosenne prace w polu i ogrodzie.

                                                    W klasie                                   16 kwietnia 2020r.

Cel: Poznaję wiosenne prace w polu i ogrodzie.

Kryteria sukcesu:
1. Wymieniam etapy powstawania owocu na drzewie.
2. Opisuje wiosenne prace w polu i ogrodzie.
3. Nazywam narzędzia ogrodnicze.
4. Zapisuje wyrazy z rz.


Od kwiatu do owocu
1. pąki kwiatowe otwierają się
2. pszczoły zapylają kwiaty drzewa
3. zapylone kwiaty zakwitają i zamieniają się w owoce
4.   młode owoce są małe i zielone
5. wiosną i latem owoce dojrzewają w słońcu 
6. zbiory owoców następują latem lub jesienią


Zad. 1 
Napisz w zeszycie mapę myśli z wiosennymi pracami w polu i ogrodzie (oranie, bronowanie, sianie, sadzenie, nawożenie).


Zad. 2
Powiedz, do czego służą te narzędzia ogrodnicze.

Zapamietaj!

Po spółgłoskach d i t piszemy "rz".

np. drzwi, patrzy, trzyma,  trzeba, modrzew, Andrzej, trzmiel



*Praca plastyczna (podręcznik str. 70, zad. 3) - wykonaj, zrób zdjęcie i wyślij do mnie na maila do poniedziałku 20 kwietnia 😃


Podręcznik str. 70,71,72,73
Ćwiczenie str. 76,77,78,79


Dla chętnych!
*jeżeli wykonasz dodatkowe karty pracy, schowaj je w teczkę. Każda karta to 1 punkt. Powodzenia!

Komentarze

Prześlij komentarz