W klasie 8 kwietnia 2020r.
Cel: Opisuję wielkanocne tradycje.
Kryteria sukcesu:
1. Podaję znaczenie symboli wielkanocnych.
2. Wymieniam i opisuję rodzaje jajek wielkanocnych.
3. Tworzę życzenia wielkanocne (NaCoBeZu).
4. Zapisuję wyrazy z rz.
Wielkanoc jest świętem chrześcijańskim, które upamiętnia zmartwychwstanie ukrzyżowanego Jezusa Chrystusa.
W Wielką Sobotę, zgodnie z tradycją, szykujemy koszyczki z pokarmami i święcimy je w kościołach.
Zad. 1
Wykonaj w zeszycie mapę myśli z koszykiem wielkanocnym (na środku narysuj koszyczek).
Zad. 2
Napisz życzenia wielkanocne.
NaCoBeZu
*Życzenia będą zawierać odpowiedzi na pytania:
1. Komu składane są życzenia?
2. Z jakiej okazji?
3. Czego życzy?
4. Kto składa życzenia?
*Pamiętam, że zwroty grzecznościowe piszemy wielką literą.
Dla chętnych!
*Możesz wydrukować wybrany wzór kartki wielkanocnej, przepisać do niej swoje życzenia i wysłać komuś bliskiemu. Z pewnością sprawisz mu dużo radości!
*Krzyżówka
Podręcznik str. 68,69,80,81
Ćwiczenie str. 74,75,84,85
Komentarze
Prześlij komentarz