Przejdź do głównej zawartości

Cel: Opisuję wielkanocne tradycje.

                                                     W klasie                                                     8 kwietnia 2020r.
Cel: Opisuję wielkanocne tradycje.

Kryteria sukcesu:
1. Podaję znaczenie symboli wielkanocnych. 
2. Wymieniam i opisuję rodzaje jajek wielkanocnych.
3. Tworzę życzenia wielkanocne (NaCoBeZu).
4. Zapisuję wyrazy z rz. 


Wielkanoc jest świętem chrześcijańskim, które upamiętnia zmartwychwstanie ukrzyżowanego Jezusa Chrystusa. 

W Wielką Sobotę, zgodnie z tradycją, szykujemy koszyczki z pokarmami i święcimy je w kościołach.




Zad. 1
Wykonaj w zeszycie mapę myśli z koszykiem wielkanocnym (na środku narysuj koszyczek).

Zad. 2
Napisz życzenia wielkanocne.

NaCoBeZu
yczenia będą zawierać odpowiedzi na pytania: 
1. Komu składane są życzenia?
2. Z jakiej okazji?
3. Czego życzy?
4. Kto składa życzenia?
*Pamiętam, że zwroty grzecznościowe piszemy wielką literą.


Dla chętnych!

*Możesz wydrukować wybrany wzór kartki wielkanocnej, przepisać do niej swoje życzenia i wysłać komuś bliskiemu. Z pewnością sprawisz mu dużo radości!





*Krzyżówka




Podręcznik str. 68,69,80,81
Ćwiczenie str. 74,75,84,85

Komentarze