W klasie 30 marca 2020r.
Cel: Poznaję wiosenne kwiaty.
Kryteria sukcesu:
1. Opisuję wiosnę w lesie.
2. Nazywam i rozpoznaję wiosenne kwiaty.
3. Opisuję przebiśnieg w zeszycie (NaCoBeZu).
WIOSENNE KWIATY
Zapamiętaj!
Dziko rosnące przebiśniegi, krokusy i sasanki to rośliny chronione. Nie wolno ich zrywać ani niszczyć w inny sposób.
Zad. 1
Wykonaj mapę myśli "Wiosenne kwiaty" w zeszycie (wykorzystaj ilustracje z bloga oraz z podręcznika ze str. 49).
Wykonaj mapę myśli "Wiosenne kwiaty" w zeszycie (wykorzystaj ilustracje z bloga oraz z podręcznika ze str. 49).
Zad. 2 str. 50
Napisz opis przebiśniegu w zeszycie.
OPIS NaCoBeZu
będzie zawierał odpowiedzi na pytanie:
1. Jakim kwiatem jest przebiśnieg?
2. Jakiego koloru ma łodygę i liście?
3. Jak wygląda łodyga?
4. Jak wyglądają liście?
5. Jak wygląda kwiat?
6. Dlaczego nie wolno zrywać przebiśniegów?
*Zacznij od słów:
Przebiśnieg jest niedużym kwiatem wiosennym. Wyrasta spod śniegu...
Podręcznik str. 48,49,50
Ćw. str. 60,61
Dla chętnych : klasowy mail - karty pracy 😊
Blog jest bardzo fajny, super pomysł, pięknie przez Panią prowadzony, aż miło czytać.
OdpowiedzUsuńBardzo mi miło czytając taką opinie, dziękuję!
Usuń