Przejdź do głównej zawartości

Cel: Dowiem się, jak przygotować się do wyprawy.

                               W klasie                      10 czerwca 2020r.

Cel: Dowiem się, jak przygotować się do wyprawy.

Kryteria sukcesu:
1. Zapisuję rady dla turysty.
2. Wymieniam wyposażenie plecaka turysty.
3. Opisuję pogodę, utrwalając przymiotniki. 
4. Rozpoznaję i nazywam rośliny objęte ochroną.




Turysta to nazwa osoby, która podróżuje do innej miejscowości poza swoim miejscem zamieszkania.  (zapisz w zeszycie)


Zad. 1

Stwórz w zeszycie mapkę myśli "PLECAK TURYSTY" (na środku narysuj kolorowy plecak, dookoła umieść potrzebne rzeczy do spakowania).

*kanapki, przekąska np. gorzka czekolada, butelka niegazowanej wody lub termos z ciepłą herbatą, przewodnik/mapa, parasolka, plastry opatrunkowe, latarka

Zad. 2

Zapisz w zeszycie rady dla turysty (o czym powinien pamiętać przed wyprawą?)



Przed wyprawą:
-sprawdź prognozę pogody
-zaplanuj swoją wycieczkę, 
-skorzystaj z przewodnika (wybierz miejsca, które chcesz zwiedzić )
-naładuj telefon komórkowy
-spakuj potrzebne rzeczy do plecaka
-przygotuj odpowiednie ubranie


Zapamiętaj!




Zwiedzając Polskę, możesz napotkać rośliny, które są objęte ochroną. Pamiętaj, że nie wolno ich zrywać ani niszczyć!




Podręcznik str. 66,67,68
Ćwiczenie str. 79,80


*W domu


Zapisz w zeszycie elementy stroju turysty.

STRÓJ TURYSTY       (narysuj postać i zapisz wyrazy)

-ciepła bluza
-kurtka chroniąca przed wiatrem i deszczem (najlepiej z kapturem)
-wygodne, nieprzemakalne buty

-nakrycie głowy chroniące przed słońcem


Dla chętnych!


MATEMATYKA

Cel: Dokonuję obliczeń matematycznych.
*pamiętaj o stosowaniu nawiasów 😉


Ćwiczenie str. 74


*W domu

*jeżeli nie masz możliwości wydruku, zapisz obliczenia w zeszycie

Komentarze

Prześlij komentarz